Het eller??!!

Ja värre dag som sjuk kan man ju ha, legat under täcket med Vin Diesel som sällskap!! Det är ju inte helt fel precis... Han är ju bara SÅ het!! Men vart har han tagit vägen egentligen?? Har inte sett nån ny film med honom på urlänge nu... Fick nyss frågan om jag kunde nämna nån tjej som var het...får återkomma med det svaret för idag finns tyvärr bara Vin i mitt huvud :) ♥

Är det ngn som kan förklara hur en burk med saltgurka kan pipa?? I söndags frågade jag Fantastiske F vad det var som lät så knepigt.... "det är väl nån fågel tror jag"... men nej, det var saltgurkan!! Ville väl bli uppäten eller nåt inte vet jag.

Glömde ju berätta att Crusaders är i final om det är någon som missat det, får hoppas på att det inte blir ännu ett silver!! Håll tummarna allihop!!! Det är ju så synd att man inte har viasat sport just nu, för där sänder de rugby VM. Hade varit skoj att se. Någon som vill bjuda hem mig?? ;)

Imorgon är de dags för psykologen igen, ska bli skönt. Det var ett tag sen nu för hon har haft semester o jag har varit sjuk. är det fortfarande men jag får väl gå dit ändå. Annars råkar väl mina läsare här ut för allt jag vill prata av mig om istället... :)  

Min tokiga hund gör mig mer o mer förvånad för varje dag som går. Från att vara rädd för dörrmattan har han nu kommit på att The Ark faller honom i smaken. När jag spelar dem på datorn kommer han rusande o ställer sig framför högtalaren o vrider på huvudet så där gulligt som bara han kan (ni vet) o jag kan se på hela han att han verkligen älskar den musiken :) Får väl hoppas att han inte börjar klä sig som Ola Salo också, skulle inte passa honom så värst bra faktiskt.

är han inte söt min lilla älskling??!!



Nä nu ska jag krypa till kojs, blir inga övningar ikväll... Ha de!!





Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0