Hemma igen!!

Ja då var det ännu en lördag till samlingen då. och lika kul som vanligt hade ju Lisa Liten o jag på månen. Inte blev det nån fotboll på nöjes precis som vi anade. Lika bra var det för det vart ju inga mål ändå!!! Tack underbara Andreas som låter mig stå på den berömda!! Du är ju bara för go.... ;)

Minnet är lite bättre än i vanliga fall faktiskt, men vi tog tydligen taxi ner vilket resulterade i att jag inte ville ha jacka med. Hmm, tänkte visst inte på att det kunde va kallt när man skulle hem :) Tack fantastiske F för att du lånade ut din jacka. Fastän du själv frös o var allmänt sur :)  O tack för den goa hamburgaren, lasagnetten blev visst kvar i kylen. Bra mat för Lisa till frukost...
Det ser ju väldigt gott ut iaf.

En del pojkar o trevlig efterfest vart det också. Och två till Lisa!! Eller tre förresten, Samuel också... :) Han blev ju så taskigt utkörd från sin brud!! Elaka hon!!!! Med det fina namnet....

Det är så lätt att skriva med en Lisa hängandes över axeln... :) Nu gick hon. Vad jobbigt det är att sova i en 105 cm bred säng när man är van att ha en hel dubbelsäng för sig själv. men sällskapet är ju underbart så det går bra ändå. :) frukost är alltid trevligare med mkt sällskap!! Fantastiske F försökte dricka äppelkräm, det var väl mindre lyckat kanske... Men allt går med lite våld o vaselin...

Varför är man alltid så sugen på sex dan efter egentligen?? Eller ja, det är man ju varje dag iofs men en smula mer en dag som den här kanske. Hm, kanske ska göra Samuel o Lisa Liten sällskap... Nä jag håller mig till sen tror jag... Hm igen, har en liten lätt huvudvärk... Det är inte bra alls det. Får nog sänka ljudet på datorn en sväng kanske... Hm för tredje gången, skriver mer senare. Snart blir det nog tjejbesök på donken om jag känner Lisa Liten rätt.

Vi hoppas se mera av Söte Sören, Mr Taxi och Fantastiske F. Och självklart Samuel också, du är alltid välkommen att sova här...närhelst du råkar bli utkastad igen... :)

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Samuel

:-)
Vi får väl se ifall jag blir utkastad ännu en gång.. man kanske borde ordna en date till, bara för att bli utkastad.. =P
så man får komma på trevlig efterfest, och sova gott på soffan, eller i sängen..
Tack för allt
=)

2007-09-10 @ 22:07:42
Postat av: Lisa

Ack så fin jag är när jag är bakis. Alla gånger... :)

2007-09-15 @ 23:39:13
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0