Grymt magknip...

...hade jag igår kväll när jag skulle försöka sova. Som om det inte räckte med min rejäla förkylning!!! Iofs var väl magknipet helt o hållet mitt eget fel, detta pga att jag åt upp hela äppelpajen alldeles själv. Först en bit till efterrätt på lunchen. Sen orkade jag inte göra nån middag så det blev paj igen. Sen på kvällen var det en bit kvar o den hade säkert varit dålig idag om jag inte ätit upp den...eller inte... Min mage hade iaf mått bättre om pajen fått stått kvar tills idag!! :(

Har orkat masa mig ner till stan idag också, höll på o dö på kuppen!!! Det är inte världens lättaste sak att gå samtidigt som man måste hosta, snyta sig o akta sig för farliga monster (bilar som kör som de vill) !! Jag hade tre uppdrag; biblioteket, apoteket samt att leta upp min cykel som blev kvar på stan i onsdags. Allt gick som tur var bra, jag kom till o med ihåg att ta med cykeln hem igen. Jag har nämligen en förmåga att glömma saker, även då jag är nykter vill säga!! :) Full har man ju alltid en ursäkt till hur det kommer sig att hela kvällen är som totalt bortblåst. Det har hänt ett par ggr det senaste måste jag väl erkänna. Tur man har snälla vänner som berättar vad som hänt... Tack tack!! :) Inte speciellt roligt med lucköppning på lördags- eller söndagsmornarna...

jaha då var det fredag igen då, ännu en lång vecka har gått. Ganska tråkigt att va hemma när alla andra jobbar faktiskt... Ska försöka hålla mig hemma ikväll o kurera förkylningen (har köpt honung) så jag är pigg o fräsch inför morgondagens kväll!! Söta lilla Lisa kommer ju då upp för att inta nöjes med mig. Är väl ingen favorit av nöjes egentligen, men jag ska ge det en chans. I vanliga fall hänger vi i schlagerbaren på BMB, underbart!!! Finns väl inget roligare ställe att dansa på!! Koriander är mysigt men dansen går bort där tyvärr...

Ja, har man tur ikväll kanske det blir att träffa fantastiske F igen, om inte han också blivit sjuk då vill säga... Hmm, får väl skylla sig själv isf som inte hållt sig borta från den hemska smittan ;)
Det blir iaf en stund framför min stooora tv (14 tum) eftersom det är friidrott ikväll!! Kvällen är räddad...

Funderar på att gå o kolla på när Carlstad Crusaders spelar semifinal mot Arlanda Jets imorgon em, kan bli spännande!! Får hoppas de går vidare o vinner finalen i år. De har ju blivit tvåa ett antal år tillbaks nu, inge kul för dem...

Nä nu ska jag sluta tjata, här iaf :) Ska göra en lasagne tänkte jag, så jag o Lisa har nån go nattamat imorgon!!! Godare än pizza det ni!!

Tjo flöjt alla glada! Pusselipuss (eller puss o petting som min goda vän brukar säga)  :D

Kommentarer
Postat av: Lisan

Bara för att man har lasagne/lasagnette i kylen, betyder det att man inte kan göra äppelpaj? hm. Funderilerar till tusen härnu. Time will tell. Miss you, dear. Syns dock imorgon. Veckans ord; Fredriksar! ;) PoP!

2007-09-07 @ 18:09:01
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0