Fotboll!!!

Ja den första matchen de svenska damerna spelade gick ju så där, oavgjort mot Nigeria. De spelade väldigt bra första halvlek, ägde i stort sett matchen men tappade de sista 20 minuterna...och då lyckades Nigeria klämma in ett mål. Hoppas det går bättre på fredag då de spelar mot USA.
Idag var det Nya Zeeland-Brasilien. Brasilien vann med 5-0, ganska bra match att se på...

Förkylningen håller i sig...nu har jag tyvärr lyckats smitta Fantastiske F också. Han fick gå hem från jobbet idag o ligger nu på soffan o snorar. Hur kommer det sig att killar alltid är SÅ mkt sjukare än en tjej??!! Nu får man väl bli nunna ett tag kanske *ler*

Hade tänkt mig ner till Åmål idag men det blir nog inget, inte snällt att smitta ner hela familjen där... Får väl skicka present till syrran på posten kanske. Fixar posten det?? ;)

Gick runt gubbholmen i morse med vovsingen, var en hel vetenskap att lyckas med. Nyser o hostar om vartannat... Men han måste ju få sin motion oavsett hur jag mår... Kanske det blir en tur till Sara för honom i höst, så han får vila upp sig lite från hemska matte :) Och så han får springa i skogen i Bengtsfors ett tag. Vore ju helt underbart för honom!!

När vet man om man borde hålla upp med drickandet egentligen?? Funderar allvarligt på att va nykter i helgen, skulle isf va första helgen på 23 veckor... Ja, det är nog dags, får se om jag fixar det. Det är ju alltid nån som hör av sig "kan du inte hänga med ut..." och man kan ju inte säga att jag är svårbedd precis... :) Men Lisa Liten o co kommer ju inte upp den här helgen så då är det inte lika kul att gå ut iofs. Nä jag blir nog hemma (är ju bara onsdag så jag hinner nog ändra mig tusen ggr innan helgen)

Varför tycker vissa det är så svårt att prata om sex? Och varför ska det vara "förbjudet" att skriva om sex? Alla har det ju, och det är helt naturligt! Jag gör iaf alltid som jag vill, oavsett vad andra säger till mig. Så har det alltid varit o kommer antagligen alltid att vara... Sex är underbart!!!

har en skylt på min dörr "ursäkta röran, renovering pågår" den har suttit där sen i början av juni. Hmm, jag borde ta tag i tapetseringen av min hall nån gång. Har rivit hälften ungefär o ska spackla o slipa innan jag kan hänga upp tapeterna. Men nu har det liksom avstannat. Mkt beroende på att den stege jag fick låna nu har blivit hämtad... Inte bra, får försöka hitta en annan. Det är lite för högt i tak för att kunna stå på en stol. Försökte byta en glödlampa igår, fick lägga ner det för jag nådde inte. Till saken hör väl att jag inte är speciellt lång heller, bara 1.62 m över golvet!! Men det är alldeles lagom så säg inget annat!! :)

Såg Söte Sören cykla förbi igår, i sina fina postkläder. Du kunde väl ha vinkat iaf!! :) Pratat nåt mer med Lisa Liten då?? ;)

Snart är det dags för fotboll igen... Kanske kikar in en sväng ikväll också!

PoP

Kommentarer
Postat av: sören


Hej är det bra med dig försökte se om jag såg dig hade jag gjort det så hade jag hälsat (= Har oxå lyckats bli föskyld men ja jobbar från vissa andra F tex , han är lite vek . jag tänkte prata med lilla lisa ikväll . Kul att Fredrik har träffat någon som du det lyser om honom ha det gött

2007-09-12 @ 16:47:12

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0