Alldeles för stort

men ändå trångt som attans, så känns mitt huvud idag... Tar på krafterna att tänka ibland :)

Varför blir det inte alltid som man tänkt sig? Jag är van att alltid (nästan iaf ) få som jag vill, och blir det inte så nån gång så blir jag otroligt frustrerad. Har varit hemma o sjukskriven i snart tre år nu o fortfarande känns det inte bättre. Snarare sämre. Visst, det har hänt mkt den sista tiden men ändå... Ngn gång vill jag ju må bra igen!! Sen är det ganska tröstlöst att behöva förklara hela tiden varför man är hemma, och hur det kommer sig att jag mår som jag gör. Jätteskönt att ens vänner bryr sig, men ibland kan det bli grymt jobbigt med alla frågor också. Men något som är ännu värre är när ens vänner inte orkar umgås längre...något jag faktiskt inte kan förstå. Har dock bara hänt en vän men det känns ända in i hjärtat!! När ngn tror sig veta bättre om hur jag ska göra för att bli frisk igen... Saknar dig i mitt liv hörru du!!!

På måndag är det möte på jobbet igen så då blir det tåg till metropolen Åmål... Tar med Diezel också som ska campera hos Sara ett tag. Saknar honom redan... Ska passa på o fika med Lisa o Ida också. Kanske hinner med en sväng hos mor också, men då går så otroligt mkt energi så det får nog hoppas över skulle jag tro!

Har haft mina tankar på en "liten" sak de senaste dagarna också, men idag vart det bekräftat att det inte var ngn fara. Känns ruskigt skönt faktiskt, med tanke på den sista tiden...

Fantastiske F har köpt en film till mig idag; Grease!! Är han inte underbarast i världen!! Han ska umgås med Tom Cruise ikväll så vi ses inte förrän imorgon. Får ta en mysis med Diezel jag.

Har varit på två långpromenader idag, nu ska här kämpas!!! Har ju ngt att se fram emot så det ska säkert gå bättre den här gången.

Dagens knas: Häng myggnät runt ditt skrivbord. Spela djungelmusik hela dagarna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Trevlig kväll!

2007-09-27 @ 18:23:56
URL: http://PinkRose.blogg.se
Postat av: Linda

Det var ett kul knas du hade idag.
Känner mig inte så glad i dag heller. Skönt att vi får snacka lite i morgon. Ha en skön idol kväll!
Kramiz

2007-09-27 @ 20:02:13
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0