Spruta så det bubblar o jäser!

Veterinärbesöket igår kväll gick hur bra som helst, Diezel var jätteduktig! Precis efter han fått sprutan (i nacken, inte rumpan som jag trodde) slängde han sig runt på rygg för att gosa med veterinären. :) Han tyckte att Diezel var charmig!! Och det är klart, hur kan man inte tycka det??

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag var en sväng till biblioteket o letade upp en bok om pepparkakshus. I år vill jag göra ett lite mer annorlunda hus, funderar på ett med glasveranda o tillhörande hundkoja och utedass. Vad tror ni om det?? Tar väl ett tag antar jag men det är ju ett tag kvar till jul också. Bäst att börja i tid.

Har satt min glögg nu också, så nu bubblar det o jäser i mitt köksförråd. Och så ska det göra i ca fem veckor innan det är klart. Man kan ta det innan men det blir godare av att stå ett tag. MUMS!!! :)

Har tagit ett par dagar ledigt från tapetseringen men nu är det väl snart dags att dra igång det igen. Vill ju va klar innan julpyntet kommer fram, och det är snart det!!! :)

Pusselipusspuss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0