Räkna steg med trosorna

Smyger runt som en liten mus här hemma nu... :) Lisa Liten ligger o sover fortfarande. Hon o Jojjo kom upp igår kväll, kul att träffa jojjo en sväng också. Fick höra lite om hennes Allan, spännande!! Jag har också en Allan!! :) :)
*piper till i sovrummet* Nu skulle nog Lisa upp för jag tror hennes klocka ringde...

Vi var en sväng till bergvik igår kväll, FF körde ut oss snäll som han är. Lisa hittade ett par grymma stövlar (vill också ha såna!!) och en top till Jojjo (likadan som jag köpte igår) :) Idag blir det ännu mera shopping.
Fattig som jag är ska jag bara va med som smakråd. Ska få träffa en trevlig vän också.

FF fick ett lite mysko sms igår så jag var lite sur ett tag men det gick rätt snabbt över... :) Alla har vi ju våra hemligheter eller?? ;)

Härligt att umgås med Lisa igen! Vi kom på att det var faktiskt första natten vi sov ihop på riktigt, för jag har alltid lyckats sova nån annan stans när vi varit ute o hon har sovit över. :) Trevligt att prata o skratta en del innan sömnen. Jag tror dock att jag somnade rätt snabbt. Lisa skulle ligga o smsa hela natten typ... :) Och du FF, det blev inga pengar! ;) Du behöver inte oroa dig...

Nu är det snart frukost hoppas jag, ska försöka dra med lisa ut på långpromenad först. Hon har ju sin lilla stegräknare att underhålla. Ja, ni skulle sett henne igår kväll!! Hon ville ha fler steg så under tiden hon borstade tänderna vandrade hon runt i min lägenhet, med stegräknaren på trosorna!! Jag var tvungen att dra ner persiennerna efter ett tag så inte grannarna skulle tro det var jag som blivit knäpp... :) Jag gillar lite speciella vänner, hi hi... ;)

Fick posten förut, äntligen ska jag få mitt bredband!! Preliminärt datum var den 19e o det är väl nu på fredag om jag inte tar helt fel. UNDERBART!!!

Kram kram

(någon som vill ta över min hosta o förkylning som jag haft i drygt 7 veckor nu??!!)

Kommentarer
Postat av: Sara

nu komemr jag se allt ni gör eftersom jag sitter bakom en dator, hela dagarna... håll mig uppdaterad!

2007-10-16 @ 13:50:14
Postat av: lisa liten

det är absolut inget fel i att ha sin stegräknare i trosorna, det ska du ha klart för dig! :) vänta tills du har en egen, så ska du få se på beroende och knäppa upptåg! tss.
dunderskoj att träffa dig igen, får verkligen inte dröja lika länge to the next time!
hare kalas, kram*

2007-10-17 @ 11:00:58
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0