"okaj" - sa bonden o rättade till glasögonen

Ja men herregud hur pinsamt kan det bli??!! Varför sitter jag o kollar på detta egentligen? Att sjunka så lågt och göra bort sig i tv är nog det allra sista jag skulle göra mig själv... Om jag så varit singel i hela mitt liv!

Pratar om "Bonde söker fru" om ni inte listat ut det redan. Riktiga mesar blandat med bönder, kan det bli bättre tv? Ja, jag tycker iaf det är grymt kul men sänker ibland ljudet för det är så gräsligt... Tur att man har sitt på det torra.. ;)


Gjorde fiskgratäng idag, blev riktigt gott. Tror Fantastiske F också var nöjd, speciellt då det räckte till en matlåda i morgon också. :) Blev en kort visit idag, han ska ju börja jobba fem i morgon så han skulle hem o sova tidigt...tråkigt!!! Hans nya frisyr var snygg förresten!


Linda hade också klippt sig idag, hos allas vår Åsa. Det blev bra. Linda var här och åt sin lunch innan hon började jobba. Sushi stod på menyn, såg riktigt gott ut faktiskt. Har aldrig testat det själv, men det får nog bli ett smakprov så småningom...


Nä, tillbaka till tvn för nu var reklamen slut... Grey's Anatomy nästa!!


Puss på er



Kommentarer
Postat av: Marcus

Yo, Fest på lördag!

2007-10-10 @ 23:24:01

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0