Nedräkning...

Förlåt Lisa men den var ju kul!!!  :)

Tio första:
Första bästa kompis: Mia
Första bil: Toyota Carina (min första egna, har dock delat saab några år...)
Första kärlek: Göran i lekis tror jag
Första husdjur: katten Kurre
Första semester: ingen aning faktiskt, kanske gbg
Första jobb: sommarjobb på "huset"
Första köpta skiva: smurfarna på lp
Första riktiga kärlek: Micke S.
Första piercing: öron
Första konsert: Kiss

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: öl igår på bmb
Sista bilfärd: med linda från willys
Sista filmen du såg: Chasing Liberty alldeles nyss
Sista bubbelbadet: jösses det var många år sen det
Sista spelade cd: Takidas senaste
Sista gången du grät: tidigare i veckan
Sista måltiden: clementin

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
 Nä
Blivit arresterad? Aldrig
Blivit kär vid första ögonkastet? Ofta
Varit på tv? Tror jag inte
Fått ditt hjärta krossat? Inte helt o hållet
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Absolut inte
Haft ett one night stand? Vad är det?? :)
Busringt till nån? Varje dag...

Sju saker du har på dig:
1. svart bh
2. grön tunika
3. blåa jeans
4. grön hårsnodd
5. svarta koola anna-trosor
6. deo
7. hårspray

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Paulin
2. -
3. -
4. -

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? sommar såklart
Choklad eller chips? Choklad!!!

Två saker att göra innan du dör:
1. Flytta till Spanien
2. Köpa får

Kommentarer
Postat av: lisa liten

om sisådär tio/femton år kanske mitt namn också kan få stå på listan... :)

2007-10-28 @ 22:54:50
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

förhoppningsvis tidigare :)
men jag har grymt svårt att lita på folk...

2007-10-28 @ 23:32:24
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: lisa liten

jo, jag vet allt det. himla synd. well, hopefully time will come! :)

2007-10-29 @ 11:46:32
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0