morgonångest har suck i mun

Godmorgon!!
Eller ja, nån vidare god morgon är det väl inte. Orkade inte sova hemma inatt på grund av gårdagens hemska händelse!! Detta resulterade i att jag fick gå upp TIDIGT, ja iaf tidigare än vad jag brukar... FF skulle ju iväg o jobba så det var bara att snällt gå upp det.

Tack för tipsen om väggen, får se vad jag gör... Har inte vågat kolla på den än idag. Och du Sören, jag vet inte om FF har lust att gipsa min vägg. Jag gillar att fixa saker själv...och jag brukar klara av det mesta. Även om det ibland tar sin lilla tid :)

Fotbollen gick ju inge vidare heller... Var ju tur att de inte gick o förlorade iaf. Nu finns det ju en rätt stor chans att gå vidare till EM ändå. Spännande nästa gång nu när de möter Spanien borta, hade varit ruskigt kul att åka på den matchen faktiskt!!

Nä nu ska jag kika om jag har nån frukost hemma. I em blir det fika med Malin, trevligt. Kanske man får ngn smaskigt detalj från helgens bravader ;)

Höres

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0