hela väggen rasade

Fick ett akut ryck av renoveringsbehov idag... Skulle bara flytta på tapetbordet som jag ska ha när jag ska göra klart i min hall. Då såg jag att hela tapeten släppt längst ner, alltså i sovrummet... Eftersom jag ska göra om i sovrummet också tänkte jag att jag lika gärna kunde riva lite där med.

Men HJÄLP!!! Hela väggen följde typ med... Det var tydligen en igensatt dörr där bakom, och det var gjort väldigt dåligt med bara en pappaskiva o typ fem olika lager tapet över... Vad ska jag göra nu då??!!
Det bästa vore väl att sätta gipsskivor längs med hela den väggen. Då kanske det blir lite mer ljudisolerat från grannen också. Men jag har aldrig satt upp gipsskivor förut... Och min hyresvärd vill säkert inte betala dem heller... Hm..dött läge.
Varför skulle jag dra i den där just nu, ska ju ha fest om ldrygt en vecka... Jösses vad det ser ut!!!! Vill gråta men jag skrattar mest bara...ovanligt... :)

Så här ser det ut just nu!! KOM OCH HJÄLP MIG NÅGON!!!

image23

Underbart eller hur!!!

SNYFT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glasfiberremsa eller pappremsa + bredspackling.

2007-10-17 @ 18:00:30
URL: http://betoning.blogg.se
Postat av: lisa liten

oh herregud. hjälp hjälp hjälp... och ett uns skratt!

2007-10-17 @ 18:07:37
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj som det blev ,men fredrik hjälper dig nog att sätta upp gips det är nog inte så mycket annat att göra.

2007-10-17 @ 21:05:39
Postat av: Linda

oj så det kan bli. man ska nog låta bli att gräva för mycket.vet aldrig vad man kanhitta i gamla hus...mooahha

2007-10-17 @ 22:30:25
Postat av: icka

ne men oj hihihi ja se där vad man kan hitta.....ordnar sig allt vi kan ju ge ett handtag på lördag hihih

2007-10-19 @ 10:31:24

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0