en stilla doft av jul

Gissa att det luktar här hemma!!! Frågar man mig så luktar det rätt så gott, jul o så... :) Det kommer nämligen från glögghinken i garderoben. Vad jag minns från sist gång jag gjorde den så luktade det inte alls så här mkt. Fast då bodde jag i hus så det hade väl mer plats att sprida ut sig på...doften alltså...

Idag blir det en lugn dag, hostar typ lungorna ur mig så jag får nog ligga framför tvn skulle jag tro. Kanske skulle uppsöka läkare snart, har ju varit sjuk i drygt två månader nu... Längtar efter att få vakna en morgon utan att hosta!!! :(

Sugen på att gå på bio är jag också! Undrar om det går nån bra film nu tro... *kollar sf*   "supersugen" - nån komedi, nej nu hittade jag den jag vill se!! "1408"!!! En skräckis...det är ju bland det bästa jag vet!! Blir till att blinka med FF ikväll efter jag bjudit honom på mat. :)

Nä nu blir det frukost!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0