Äntligen!!!

Jag har kopplat in mitt bredband!! Alldeles själv också!!! Gissa om jag är stolt... När jag skulle hämta modemet igår, det är ju en historia för sig.
Jag passade på att ta med mig Diezel för att gå ner till hagahallen för att hämta ut paketet. Kom på efter en liten bit att jag glömt paketavin. Gick tillbaka, Diezel trodde promenaden redan var klar o vart väl lite besviken. men nya tag o gick ner till Hagahallen. Väl där sa de "legitimation"... Jävlar!! Den hade jag ju hemma. Det var bara att traska hem o tillbaka igen. Äntligen hemma med paketet. FF kom förbi just då också... När jag skulle koppla in blev jag så trött på alla jävla sladdar, o att jag har första jacket i köket. Förlängningskabel saknades också. Så jag var rejält förbannad. vet inte vem som var räddast...Diezel eller FF!! :) Jag la ner det...
Nu på morgonen tänkte jag att jag skulle pröva igen. Tog förlängningssladden till tvn så nu blir det en lugn kväll...

Jobbigt att vakna av klockan i morse när FF skulle upp, fem!!!! Som tur var kunde jag somna om sen! med lilla Diezelbäbisen bredvid mig. :)

Nä nu ska vi ut på promenad i dimman.

Puss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0