Total lycka i själen

Mår så bra i min själ så jag tror inte det är sant...och känslan verkar ha kommit för att stanna. Hela sex dagar av lycka nu!! Underbart.

Man träffar inte många i sitt liv som man funkar perfekt med, och dessutom från allra första gången. Jag har många vänner, men det är inte alla som fastnar i hjärtat direkt. Inte alla som man kan prata om allt med. Inte alla som förstår en o tänker likadant, kanske innan en själv tänkt tanken... De vännerna vill man ha kvar resten av livet! Och de vännerna måste man va rädd om!
Du är en av de vännerna lilla Lisa Liten! Och det är bara lite drygt ett halvår sedan vi träffades för första gången. Vi har varit med om mycket den här sommaren o hösten, både glädje och sorg.
Nu ser jag fram emot nästa helg när vi ska umgås i Åmål o förhoppningsvis här i Karlstad också. Var ett tag sen sist du och jag gjorde Månen osäker!! :) Dags för det igen nu!!
Saknar Jojjo o Sara också, hoppas vi också kan ses nästa helg!! Och Emelie inte att förglömma! Baka gärna lite kanelbullar som jag kan fylla min frys med!! :)

Systra mi, du är i mina tankar. Igår var du fri ett par timmar, hoppas det kändes bra. Längtar tills vi kan ses igen, önskar allt vore bra nu. Önskar jag kunde fixa allt. Det skulle va underbart. Stoor kram!!

Nu ska jag o Diezel vandra runt Gubbholmen, hade dock varit mysigare med lite snö också. Försöker få upp julstämningen med julmusik o mys men det går trögt. Får nog baka lite pepparkakor i helgen. Och lussebullar.

Ikväll ska min hall vara klar, det är mitt mål. Om jag så ska tapetsera tills midnatt...sen kommer lite före o efter-bilder. Det lôver ja.

kram så länge

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0