soffliggaren

Go morron!!
Har nu tröttnat på att sova på soffan...idag tar jag fram den vanliga sängen o ställer i tvrummet. Jag struntar i om det blir alltför trångt, för nu pallar inte min rygg längre. Lite massage nu skulle inte sitta helt fel. :)
Ska försöka få tag i ett förråd nu under helgen också, har ännu inte fått tillgång till mitt här på vinden!! Lite dåligt anser iaf jag. Jag har liksom en hel del lådor o grejer som jag vill få undan.
På måndag fortsätter renoveringen av hall och sovrum också.

Ja just det ja, berättade jag att hyresvärdens son var här igår kväll?? Han kollade på mitt badrum som ska "fixas till", ni som varit här vet att det verkligen behövs. Men jag skulle inte få helkaklat som det var sagt från början, det blir en ljus matta. Fast jag får iaf nytt tak o golv också som tur var. Antingen nu i november eller januari skulle det bli gjort. Jag vill inte gärna ha en byggplats här i december, då ska det va jul o mysigt bara.

Idag ska jag ner på stan o leta upp nån doppresent till Wilhelm, vill ha nåt annorlunda som inte alla andra köper. Får se vad det blir för nåt...

Nu är det frukost!!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0