snö o tomte

Fick släpa mig ut med hunden härnu, han förstår ju inte att matte har ont i ryggen. Han blir tydligen nödig ändå... Så klart att det skulle snöa ännu mer när vi var ute. När man sitter ine o kikar ut så är det ruskigt mysigt med snö, men ute i kall blåst är det inte alls lika mysigt...konstigt...

Lunch idag blev pasta med karljohan-sås, jättegott. Hade dock varit ännu godare om jag varit hungrig... Förstår inte varför min matlust försvunnit!!

Har fått förfrågan om att fixa fest på nyår tillsammans med en kompis, det skulle va riktigt kul faktiskt. Jag brukar ju va i Vålberg på nyår annars men vet inte hur de planerna är i år... Tål att funderas på ett tag här.

Jul är ju ett helt annat kapitel... Jobbigt när man har två helt olika viljor! Förra året firade jag ensam hemma pga en anledning. Det var inte speciellt roligt... Men i år vill jag gärna träffa min släkt o familj...och även träffa FF. Fast det verkar svårt att kombinera! Det märks väl närmre jul vad som händer. Tomte måste träffas iaf!! Saknade honom förra året!!

Nu blir det soffan igen.

Kram kram


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0