På utflykt med lille skutt


När jag o Linda var ute o åkte förut hade jag mycket trevligt sällskap som ni kan se på bilden: Lille Skutt!! :)

  
Vi var i butiken Annas Scrapbooking, o jösses vad de har mkt roliga grejer där!!! Ville ha typ hela butiken men köpte bara lite roliga papper att göra kort av.


Dessutom hämtade jag ut ett paket med lite pysselgrejer jag hade beställt, alldeles gratis! Det är bra!!


Måste ta upp lite köttfärs nu kom jag på, ska ju göra järpar o potatis idag. Igår blev det pannkaka. Måste ju skämma bort min älskling lite grann ibland. ;)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: lisa liten

har också haft planer på att beställa ett sånt paket. dock aldrig gjort det. kanske är en plan för morgondagen... :)

2007-11-07 @ 23:49:52
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Gillar du att pyssla?

2007-11-08 @ 00:01:54
URL: http://kottenanna.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0