orkidé o lax, ä dä gött?

Härligt att ligga lite längre i sängen i morse...not!! Jag är ju morgonpigg o vill inte gärna bara ligga o dra mig. Men med trevligt sällskap blir det förstås lite bättre... :)

Har tagit det bara lugnt hela dagen. Var ner på stan en kortis, o sen ut till FFs mamma. Första gången jag träffade henne o sambon, de var trevliga. Fika o orkidéprat, trevligt trevligt. Funderar nu på att ta en 5 poängskurs i orkidé, skulle tydligen gå en sån i vår. Kunde va kul kanske.

Nu är det mysmiddag på g. Lax i ugnen o potatis på spisen. Räkor ska skalas o hamna i en god sås. Gud va det är kul att laga mat!! Jag gillar verkligen det....

Ja just det, höll på att glömma. Underbart att Sam åkte ut från Idol igår. DET VAR PÅ TIDEN!!!!

jupp jupp

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0