Ompapa mao mao!!!

Sitter här nyduschad med ett glas rött, helt ok faktiskt. Har fått min rastlöshet botad också, if you know what I mean Lisa??!! :) Underbart!

Var ute i skogen en sväng förut hos FFs mor, Diezel trodde han var i himmelriket. MASSA träd att kissa på!! Men inne fick han inte ens bita katten lite grann... Nä då, han är mest reserverad mot katter o det är ju bra. Vi ska ju bo där nästa helg då de är på Kap verde, så nu fick vi lektion i hur de olika bubblorna funkar i badkaret... :) Såg inte helt fel ut faktiskt.

Snart blir det att hoppa i kläder o smink o dra ut i skogen igen. Middag hos Hanna o Mats. Trevligt. Får bara hoppas att allergin håller sig borta, de har nämligen två katter... Men det ska säkert gå bra. Får väl dricka ett glas vin extra eller nåt bara.

Tänk vad lite bra musik o vin kan göra för humöret... Undrar dock om detta vinet var bra, har stått ett tag. Dock i en box men ändå... Vet inte riktigt hur länge en bag in box håller sig fräsch??

Har blivit lite för lite av fest o utgång de sista veckorna härnu, får ordna till detta!!

Ha en underbar kväll!! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: lisa liten

jag förstår precis! :) tss. rastlösheten är ofta total här, men när den väl försvinner... ja, då kan jag lova att den försvinner med besked. herre min geeeet! tss.
hoppas hon får en kul kväll! kram

2007-11-17 @ 18:28:13
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0