Nu funkar det!!

Jag vet inte vad som händer med den här stegräknaren...men när jag är ute o går så funkar den som den ska iaf. Inne tar den inte upp alla steg... :(

Har bunkrat upp med julmust så jag klarar mig ett tag nu, det är bra. Ikväll blir det middag med FF, och självklart Idol. Det får man ju bara inte missa. Men åker inte Sam ut ikväll heller så vet jag inte vad jag gör riktigt. Temat ikväll är kärlek... Och Sam ska sjunga "power of love"...får väl se hur det går!! Daniel däremot ska bli ruskigt intressant att höra, han har valt låten "baby one more time"...han lär ju va bätttre än brittan iaf. :)

Nä nu ska jag förbereda maten. Hade gärna gått på BMB aw ikväll som vissa andra, men det får bli en annan gång det. :)

Kram kram

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0