Never again!!

Ska aldrig dricka igen...inte rödvin iaf...inte alltför många glas iaf...eller ja kanske nån gång...men inte än oå lääääänge känns det som idag. Är grymt sliten o dålig... Inte kul alls. Har precis tagit mig upp ur sängen. Snäll pojk gick ut med hund i morse, det var tur för mig. Och tur för alla som slapp se mig gå en måilla-promenad. Bläää...

Middagen var grymt trevlig igår, och Mats lagar underbart god köttgryta minsann!! Lärde känna mamma och syster lite mer, det var trevlligt. Roliga samtalsämnen också, allt från stundande bröllop till en illa fotbollsmatch. Varför röka egentligen?? Och finns GT på burk eller vad drack jag??
Ha ha! Jag kom på ett nytt smeknamn!! FFF! Tänk på den ni!
Taxi hem nån gång inatt, sen en lång date med Mr Toilet. :(

Om man har konstiga ådror kan man bli reklamerad om man har otur. Det är inte bra.

FF tycker inte jag ska sjunga på mitt bröllop. Han tyckte inte jag sjöng fint, men vad begär man av en bakisanna som kraxar fram en låt om ett känt får egentligen?? Hans tips på vad jag kunde sjunga på bröllopet var "Fear of the dark" med Iron Maiden. Undrar vad han menade med det??!!

Nä nu ska jag hoppa ur pyjamasen o vandra med ett styck hund. Sen film o pizza i fulaste huset i stan.
Lovely!! :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Intressant att se hur det goda vinet igår blev konstigt äckligt idag...

2007-11-18 @ 18:08:43

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0