Mustmissbruk...

...som min goda vän Liten Lisa sa, jag kan bara hålla med! Inte kan man hälla ut det godaste i livet?? Fast jag vill inte heller bli en sockerbit så jag håller mig till lightversionen. Den är också god.

Pratat med min syster idag, det var skönt. Pratat med min mor, det var mindre kul. Pratat med min far, det gjorde lite ont. Pratat med min andra syster också, det kändes bra. Mkt prat idag, mår ju inte precis bättre av det. Men det är ju för en god sak så då får man bita ihop.

Själen min kunde mått bättre nu, den är rätt så splittrad och trasig egentligen. Jag vill räcka till åt alla som behöver mig, men egentligen borde jag hjälpa mig själv. Förstår bara inte hur...vill göra alla glada...då är det inte lätt...
ja ja...det blir nog bra nån gång...

Fotbollen ja!!! Underbart att äntligen kunna va lugn angående det iaf! Mycket bra match, såg lite darrigt ut där ett tag men de skärpte sig rejält. GÖTT MOS!!

Nu sover du nog, det är skönt. Ta hand om dig så gott det går! Vi tänker på dig. Puss o kram.

Gonatt.....

Kommentarer
Postat av: lisa liten

sockerklump om jag får be! :) dags att sova. försöka sova. hörs imorgon! puss**

2007-11-21 @ 23:16:06
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0