mjaooo

"It's a little bit funny, this feelin' inside..." Your song - Elton John 

Den låten är ju bara helt underbar!!! Skulle så gärna vilja sjunga den på mitt bröllop, om jag nu gifter mig vill säga... Känns som om jag berättat det förut men det kan inte sägas nog många ggr. Låten är fantastiskt bra!!

Springer här mellan tvättstuga o lägenhet. Borde väl fixa nån mat kanske...men hungern infinner sig inte.
Matlust jag vill ha dig tillbaka!!

"All I ever needed was the love you gave..." Only you - Joshua Radin
Också en underbar låt.

"How could this happen to me" - Simple Plan... mkt lugn musik de här dagarna nu, borde väl lyssna på lite parttymusik egentligen men...mkt bra text på denna låten...

Grattis på fölsedan Jojjo!!! Kul att du har det bra där uppe i landet dalarna... :D

Ompapa mao mao

Kommentarer
Postat av: lisa liten

om du har den låten på ditt bröllop kommer inte jag...

2007-11-09 @ 19:11:40
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0