missad smörgåstårta

Fick ett underbart erbjudande i morse: "får jag låna Diezel o gå långpromenad så jag nyktrar till?" Ö, ja självklart!! Underbart att kunna ligga kvar i sängen o gosa ett tag till utan att behöva oroa sig för kissnödig hund! :)

Helt plötsligt var kl halv ett o en timma kvar till dopet!! Fick en aning bråttom men allt gick bra o jag kom i tid till kyrkan. Fint dop. Stannade inte och åt smörgåstårta...
Fick hamburgare på herrhagsgatan istället.

Har varit en exremt lugn helg detta faktiskt, inte likt mig, men riktigt skönt...

Morgondagens största uppgift: att gå minst 15 000 steg!! Nu ska här sättas igång på riktigt!!

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: lisa liten

de nya kryssen... på en båt, nu helt säker. likaså kyrkogården, totalt säker. saknar kroppsdel... och det där med gå ut med en vän... så ja, nu ligger vi lika!! :D

2007-11-05 @ 09:52:16
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar kroppsdel??!! Ha ha, jag kom på en sak! Jag har också ett kryss till...saknar kroppsdel!!! :)

2007-11-05 @ 10:51:10
URL: http://kottenanna.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0