Med smak av choklad

Sitter här och smuttar på årets första glögg.
Riktigt gott.
Med smak av choklad.
Varje gång jag tar en klunk så nyser jag.
Ganska kul.
Fast ändå inte.
Blir liksom jobbigt.

Om en timma ska jag gå o lämna Diezel.
Sen blir det mys till Idol.
Tydligen var ngn sugen på kebabrulle.
Och det var inte jag.
Jag är inte sugen på något.
Vad gäller mat iaf.
Annat kan man va sugen på.
Mest hela tiden.
Och då menar jag inte godis.
Fast det är också gott.
Tyvärr.

Har fått en deadline.
Onsdag.
Då ska det va gjort.
För man måste ha mål i livet.
Det har jag nu.
Onsdag är mitt mål.
Nästa mål är första advent.
Där är min andra deadline.
Sista november.
För så är det.
Lite som ett löfte.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0