Liten paus

Gud vad det är jobbigt att tapetsera!! Om ändå elledningarna hade varit inuti väggen, nu ligger de ju utanpå. Det gör saken otroligt mkt knepigare. Har bara en liten bit kvar nu men det är den jobbigaste biten...
Höll på o skära mig i munnen på ett rakblad förut också, tänkte inte på att det var ett rakblad...så när jag behövde händerna fria stoppade jag in det mellan läpparna. Wiii vad det kunde ha gått illa!! Rakblad är bra att skära tapeter med men inte bra att skära läppar med!! :(

Nu har jag äntligen fyllt på min mobil också, det var ett tag sen sist nu. Och bokat tågbiljetter till Åmål nästa fredag. Ska bli kul att umgås med tösera!! :) Ska ner till stan en kortis sen om jag hinner, annars får jag väl ta det imorgon. Fast jag hade tänkt o bara ta det lugnt imorgon. Ev ska vi ut en sväng till FFs mamma. De kommer hem från Kap Verde idag, säkert solbruna o fina!! Fuskigt...

Nä nu är det tillbaka till tapeterna...

Kommentarer
Postat av: Fridah

ooh fy för tapetsering :) ha en fin dag iallafall :)

2007-11-30 @ 16:07:14
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

** aah :D den är ju större nu, får ta ett kort i kväll:)

2007-11-30 @ 17:32:48
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0