Knockad av ett paraply!

Inte världens roligaste väder vi har idag precis... Skulle gå långpromenad med Diezel hade jag tänkt men det blev bara typ 500 steg...får gå längre senare. Först höll min underbart modiga hund på att bli överkörd av en bil, hoppade ut i gatan när jag fällde ut paraplyt! Läskigt med paraplyn förstår ni :) Sen vände sig paraplyt ut o in, gissa om jag blev på bra humör...inte... När vi gått ett litet tag kom en otrolig vind o tänkte ta hela paraplyt, istället fick jag handtaget i huvudet!!! Det gör ont!!! Då tröttnade jag o till Diezels förtjusning fällde jag ner det o gick i regnet istället. Vilket underbart sätt att starta sin dag på.

Det gör ju inte saken bättre när jag tänker på vart min granne åker idag. Han kom förbi mig igår o lämnade tillbaka min nyckel, han brukar låna Diezel o gå ut o gå. Han ska nämligen till Thailand idag - och va borta i FEM månader! Tror ni jag är avundsjuk?? Nej då inte alls. Jag skulle absolut inte vilja byta vårt underbara Sverige mot ett varmt o skönt Thailand...

Var o käkade hos FF igår kväll o det var gott. Men jag vet inte vad han höll på med egentligen... Tappade ut massa spaghetti över hela golvet, skedar flög lite överallt, burkar också...osv... I söndags var det hamburgerdressing över hela köket, till och med inuti skåpen... :) Men jag tycker om honom ändå :D
Idag fixar jag maten.  :)

Nä nu måste jag få i mig lite frukost, rostat bröd är det tänkt. Tyvärr är Diezel rädd för brödrosten också, så han ligger under matsalsbordet i tvrummet o trycker nu... :(

Kram


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0