jord i min vardag

Tror jag dör!! det är små spindlar o andra kryp mest överallt...inne i min lägenhet!! Jag tog ju in en kasse med mossa o annat bös igår, och med den tydligen halva skogens invånare också... Blä för dem!!
Har iaf gjort en mysig ljusbricka nu, och förberett adventsljusstaken med underbar mossa!! jag vill ju pynta överallt, men någonting säger mig att vänta tills tapeterna är uppe... :)

Nu tänkte jag drömma mig bort en stund, och kolla på filmen från när jag var på snorkelsafari i Egypten för två år sen... Vore underbart att åka tillbaka dit. Jag vill ju se pyramiderna... Det var alldeles för varmt då vi var där, så vi skippade pyramiderna. Mkt snorkling blev det, 32 grader i vattnet!! Även en ökentur med fyrhjuling hann vi med, till ett beduinläger. Det var coolt att se!! Ja ja, åter till vardagen...som just nu är full av jord o spindlar...

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

usch då. hatar spindlar. men den blev jätte fin ialla fall :) duktig du är!

2007-11-26 @ 14:38:48
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0