Inget kul att vakna idag...

...gick upp och fick ett telefonsamtal som inte va nåt vidare kul...humöret blev ju inte precis utmärkt om jag säger så. Men vad ska jag göra egentligen??

Inget bröd hemma till frukost, bakade scones. Underbart gott!! Pratade en sväng med mamma också, hon skulle klippa sig. Jag har inte varit hos frisören sen början av juni eller nåt...kanske dags nu?!! Får bli till jul eller nyår kanske.

Snart ska det traskas iväg till psykologen. Bra en dag som den här faktiskt.

Ha de.

Kommentarer
Postat av: lisa liten

inte kul att känna sig tvungen att somna sent igår natt/tidigt i morse heller kan jag lova. måste ses snart. går av här

2007-11-20 @ 21:44:39
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0