Fasen också!!

Vaknade med ännu ondare i ryggen i morse...inge bra alls detta. Det går nu även upp i nacken... Min deadline som är i morgon kommer inte kunna hållas, så jag får egenhändigt flytta fram den tills på fredag. Fick även avboka psykologmötet idag, väldigt synd eftersom jag nu inte varit där på några veckor... :(

Fick lite massage i går kväll, det gjorde ruskigt ont men är ju bra i längden.

Så nu ska jag o Diezel ha en mysig dag inne...snöar faktiskt ute. Synd bara att det inte lägger sig. Jag gillar vintern. Fast inget slår såklart sommaren!!!! :) Är väldigt sugen på att ta en restresa härnu, är inte dyrt alls. Men dte är en hel del julklappar som ska köpas också...

Ja ja, får väl kolla på en film eller nåt idag då. Jojjo skulle komma förbi idag en sväng också, hon har ju varit i Borlänge o haft det härligt hon. :)

Kram kram

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0