............

Kan inte sova...
Alldeles för många tankar som snurrar i mitt huvud just nu...
Varför kan inte livet va enkelt??
Varför kan man inte veta vad man vill med sitt liv?

"De som lider mest är de som inte vet vad de vill ha..."

Varför blir jag aldrig nöjd?
När ska det hända?
Hur kommer det sig att jag hamnat här egentligen?
Vill jag ha det så här??

Varför kan jag inte känna en bra känsla i min kropp?
När ska jag bli frisk??

Ska jag alltid vara rastlös??
Måste jag alltid längta bort?
Är gräset grönare nån annanstans?

Har iaf en skön känsla...
I mitt hjärta...
Och den lever jag på nu...
Hoppas på att den håller i sig.
Och att det är den rätte för mig...
Det känns iaf så
Men hur vet man egentligen?
Kan man någonsin veta?

Fortsättning följer.......


Kommentarer
Postat av: lisa liten

lite som ett virrvarr. ett garnnystan. myrstack. jobbigt. jag finns där jag är, det vet du! ;) puss*

2007-11-08 @ 00:06:59
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Det vet jag att du gör, tack :) puss

2007-11-08 @ 00:11:49

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0