doften av nybakat

Har en sockerkaka i ugnen...börjar lukta ganska trevligt i min lägenhet nu. Nästan så jag blir hungrig :)
*telefonen ringer...* Jaha, trevligt. då blev man bjuden på middag. FF skulle göra spaghetti o köttfärssås. Gott gott.

Det har varit en tråkig dag idag, tråkigt väder också. Det här med 15 000 steg verkar skita sig rejält. Är bara uppe i 4500 än så länge. Får bli en rejäl kvällspromenad sen. Är ju ändå inge vidare bra på tvn, förutom PRISON BREAK förstås. Inte att förglömma!!! Det är ju helt klart ett av mina absoluta favoritprogram!!

I morgon bär det av mot Bergvik... Ska leta fina krokar till min hall tänkte jag. Och imorgon SKA jag fortsätta arbetet med mitt sovrum. Vore kul om det blev klart så Lilla Lisa kunde komma upp o hälsa på snart. Blir alldeles för länge mellan varven här nu... :( Våran julfest har ju inte heller blivit av. Får väl ta den i februari eller nåt.

Fem minuter till så är den nog klar sockerkakan... mums!! :)

Dagens knas: Idiotsäker ursäkt: Jag skulle verkligen vilja men jag har några riktigt svåra ord att slå upp.

Kram kram


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0