Burr!!

Det kom in två snögubbar hos mig i morses...jag o Diezel!! Jösses vad det snöade och blåste. Nu har det lugnat sig lite. Hoppas på bättre väder imorgon för då har jag planerat in lååånga skogspromenader varvat med the och bubbelbad. Å vilken mysig helg vi ska ha ute i skogen!! Ska snart packa väskan tänkte jag. FFF ringde förut, och som vanligt hade de ändrat hans arbetstid...skulle jobba längre... :(

Jag har haft ett uppdrag i ett par dar härnu, skulle komma på vad vi ska äta under helgen. Jag är inte alls på nåt matlagningshumör så det får bli nåt enkelt. Förslag?? Tror dock inte det finns ngn pizzeria där ute, men man vet ju aldrig förstås... Skattkärr alltså, det är ju mitt ute i skogen... ;D

Har tvättstugan idag, det är härligt att tvätta!! Mindre härligt att jag måste ut o springa eftersom den ligger i trappuppgången bredvid min. (Nej, jag tvättar inte på Maxim...) Måste byta sängkläder också, för jag har haft hårigt sällskap de senaste nätterna. Det är ju så mysigt, men egentligen borde han väl sova på golvet...eller i soffan... Fast han trivs så bra bredvid mig. :)

Har ringt o ringt dig både idag o igår, men antingen är det upptaget eller så har du varit upptagen... Vill ju höra hur det är med dig. Hörde att du haft besök igår. Ska verkligen försöka komma ner till veckan, men vi får se... Sköt om dig!! /din kotte

Ha en bra helg allihopa nu!! Kram kram

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0