Blind senil tant med draghund

Skulle gå en sväng med min underbara älskling. Band honom utanför konsum, var ju sugen på choklad. :) Han blev lika tokig som sist gång... Kom ut från konsum med en styck tidning o en liten (hmm kanske var den lite större än liten) bit choklad. Inredningstidning om jul... :) äntligen!! Till saken hör att idag har årets första glas (hmm, flaska) julmust även slunkit ner... :) Ja jag vet, det är inte jul än, men snart!!!

Den underbara hunden trodde vi var ute i skogen o skulle dra pulka eller nåt för jösses vad han drog, som om det gällde livet eller nåt. Liten matte blev argare o argare, kunde han inte lyssna?? Kastade iväg min nyckelknippa så den landade bredvid honom, han är rädd för den.. Ja minsann det hjälpte, nu lugnade han sig. Men vart i h-vete tog nycklarna vägen?? Jädra löv... Hittade dem till slut o kunde fortsätta hemöver.
Tog vägen genom parken. Hunden ville gå på toa. Jag ställde ner påsen från konsum o grävde fram en bajspåse ur fickan. Letade länge i mörkret, ja där var kanske en korv... Skyndade mig sedan vidare hemåt...
Jävlar också!! Kom på att jag glömt kvar konsumkassen i parken, fick gå tillbaka...

Underbara promenad

Kommentarer
Postat av: lisa liten

glömde du kassen? moahaha! du är ju bra rolig du! :D

2007-11-01 @ 23:50:44
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja akta dig så min senilhet inte smittar.... :)

2007-11-02 @ 08:25:28
URL: http://kottenanna.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0