bilder från en underbar helg

Har haft en helt underbar helg. Bara tagit det lugnt. Långpromenader i skogen, lagat god mat, massage, kollat på skidor, sett nån bra film...och badat bubbelbad!!! Det var nog det allra bästa, otroligt mysigt!! :)
Det har varit så skönt att slippa stressa runt o göra massa saker. Sovit länge...det är ju alldeles tyst där ute i skogen!! Hade nästan glömt hur skönt det kan va.

Diezel har också njutit av skogen. När vi gått kanske tre kilometer har han sprungit typ en mil. Han springer fram o tillbaka på stigarna, upp o nedför berg, som en yster kalv ungefär. Och han blir nästan aldrig trött...vilar en liten stund när vi kommit in sen är det full fart igen.
Jag passade på att plocka mossa, kottar o fina pinnar inför adventspysslet. Ska bli kul att greja.

På lördag blir det tydligen utgång också. Blev bjuden på tjejfest, ska bli riktigt skoj!! Var ett tag sen man var ute nu...

Har försökt koppla bort alla tankar o sånt också i helgen, det har väl gått mindre bra när jag tänkt på dig... Hoppas du mår bättre!! Puss på dig.

Nu ska jag o Diezel kojsa i den egna sängen...mys.

Gonatt

        

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0