pynt o pyssel

Jaa, idag är det fullt upp på långgatan 46. I alla fall i min lägenhet.. Har diskat, plockat undan, dammsugat (det heter faktiskt så, för Carolina Gynning säger oxå så!!), hällt upp all glögg på flaskor... och gissa om den blev stark i år!! Vart ju hög bara av att lukta på den. Hi hi...det blir perfa det! Jag har strukit gardiner o dukar, nu ska det minsann in lite jul här hemma! Satte fram lite små julmyspynt, mest får o sånt. :) Jag älskar ju får! SIA har massa underbara grejer, ett hett tips helt enkelt.

Nu får jag väl gå ut med den stackars förskrämde hunden, han gillar nämligen inte när jag städar o så. Han vill gå efter mig hela tiden o det blir ju rätt så jobbigt när jag springer runt o plockar!! :)
Sen ska jag försöka få upp stjärnorna i tv-rummet. Är ju så attans högt upp så vi får väl se hur detta går.
I em/kväll ska vi iväg o kolla på nån slags tapet som lagar väggen innan man målar/tapetserar. Det vore ju perfekt för mitt sovrum!


Kommentarer
Postat av: Fridah

** ooh kissemissar va mysigt :)

2007-12-04 @ 14:31:01
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad mysigt med lite pyssel inför julen! =)

2007-12-04 @ 17:20:41
URL: http://shoppingbloggen.com

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0