roliga problem

Efter att ha sovit relativt länge, tagit en härlig promenad, sökt tre jobb och ätit en god frukost är jag nu redo för att ta tag i städningen. Jag bestämde mig i går för att inte åka till Göteborg i helgen. I stället ska jag ta bussen in till stan i em och shoppa lite. Behöver bland annat en ny jacka och jeans. Dessutom ska vi ska äntligen köpa tapeter till hallen! Med lite god vilja kanske de sitter uppe nästa helg. Men nu är frågan, ska jag måla alla lister (som nu är grå) eller köpa helt nya som redan är vita?? Enklast är givetvis att köpa nya. Fast det blir billigare att måla de gamla. Hmm... En annan fråga: kan man måla en plastmatta? Mattan på lilla toan uppe är allt annat än vacker nämligen. Får undersöka detta i färgbutiken senare. Nu blir det städning.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0