kris

Med tio dagar kvar kanske det är dags att börja planera lite. Jag har nämligen en förmåga att vänta med vissa saker in i sista sekund. (jobbar bäst under press ni vet) Så jag började med att ta fram sommarkläderna, och motivationen försvann direkt. Jag förstår inte vad som har hänt. Någon måste ha tvättat dem med alldeles för hög värme!! De satt lite lagom klistrat på kroppen och de knappar jag fick igen spretade oroväckande. Och har inte storlekarna blivit mycket mindre på sistone?! Två alternativ - antingen svälter jag mig fram tills vi ska åka eller så köper jag nya kläder. Inget av de alternativen är vidare bra på grund av dålig ekonomi och en alldeles för stor vilja att överleva. Men jag kanske kan sy om några lakan! Färga dem lite snyggt. Ja. Det får bli planen.

Veckan som kommer ska jag bosätta mig i Åmål. Praktisera måndag till söndag. Träffas och umgås med så många som möjligt. Det är ju inte varje dag jag är i Åmål nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Dumma mamma

Jag var i åmål igår. Supertrevlig tjejmiddag hos jenny.

2009-03-22 @ 19:33:42
URL: http://linuzkarlsson.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0