nära döden

Har haft en helvetisk helg rent ut sagt. Trodde allvarligt att jag skulle dö i natt. Kraftig feberfrossa och hjärtklappning. För att inte tala om hostan. Om jag klagade på F i går så är det omvända känslor i dag. Jag klarade inte ens av att gå nerför trappan i morse utan hans hjälp. Han har varit på apoteket, tagit hand om djuren, gett mig varm nyponsoppa med glass, köpt choklad åt mig. Nu står han vid spisen och gör fiskgryta med pressad potatis. I bland är det bra att bli arg. Kanske det hjälper, kanske inte.

Vet inte hur jag ska orka med skolan i morgon, men jag ska släpa mig till mötet vid halv tre i alla fall så får vi se sen. Just nu är jag glad att jag orkar sitta upprätt en lite längre stund. Nu hägrar fiskgrytan.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0