möte, manifestation, mys, mord, musik och milkshake

Ja, helgen har varit innehållsrik. Såg fram emot bra uppslutning på manifestationen för Palestina, men det var tyvärr bara ett hundratal som dök upp.
Liten syster yster kom upp från Åmål, god mat och ett snack med henne hör inte till vanligheterna. Tänk att hon snart flyttar till Karlstad!!! Även andra syster yster ska antagligen flytta upp, det blir nog bra för henne det tror jag. Det allra bästa kanske till och med.

Pyssel stod på schemat under lördagskvällen, men en trött Anna åkte hem i stället. Hem för att ta det lugnt framför tvn en hel kväll. Ensam. Men vad hände? Jo, städning kom i vägen. Lite svårt att slappna av när det finns massa annat att göra. En liten stund i soffan blev det till slut innan sängen hägrade. Sömnen blev kortvarig. En sambo skulle ju hämtas hem från krogen.

Hemska lukter är inte trevligt. Det är inte sexigt alls.

På väg in till stan i går kväll körde jag över två möss. Två!! Jag har nämligen lärt mig att inte bromsa för mindre än rådjur. En gång mördade jag en räv. Tror jag i alla fall. Det satt päls på bilen sen. Hoppas det var en skabbräv.
Letade upp min söndagsdate utanför LLA, nu var det Abba - the show på gång!! Recension för Molkoms tidning. Läs den gärna här, kan avslöja att jag inte tyckte likadant som de flesta andra recensenter. Passade på att njuta av min nya last innan jag åkte hemöver...vaniljmilkshake!!! Finns det något godare??!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0