frustration

Det var inte många dagar som jag fick vara frisk... Efter ett par dagars feber i början av veckan såg jag fram emot en lugn och skön helg. Men nej då, feber igen och världens hosta. Inte nog med att jag måste släpa mig ut för att gå med hunden i snorkallt väder, jag fick inte åka in till stan för att gå på apoteket. För 'det är onödigt'. Ja ja, jag får väl ligga här med min feber och hosta. Ligga och titta på alla dammråttor som inte försvinner förrän jag tar bort dem. Badrummet skuras inte heller av sig själv tydligen. Ligga och undra när varmvattnet ska fixas i köket, det tar väl ytterligare fem månader antar jag. När ska det dras el till avfuktaren? När ska det nya handfatet monteras, lådorna har stått sedan i september... Pax-fläkten till badrummet har väntat nästa lika länge. Jag vet!! Vi gör det en annan dag! Varför göra det i dag när man kan vänta på bättre tider??!! ÅÅÅHH!! Så här frustrerad har jag inte varit på oerhört länge. Mitt tålamod är stort men det börjar sina nu. Varför ska det bara va jag som kan ta tag i saker och ting??!!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0