Våra små sötnosar

Frågade FF i går om det inte skulle va trevligt med två katter, men svaret blev "nu får du väl lugna dig lite" så det la jag ner direkt. Var i Örebro tidigare i dag för att kolla på en katt som fanns i jourhem. Den var från en gammal man som dött, och som hade över trettio katter som bodde ute. Alltså är det inga tama katter. Ännu.
Den katten som vi hade i åtanke var underbart söt, fräste som bara den och ville bara bli klappad på om man höll den i nackskinnet... Men den skulle vi ha, så var det bara!! Så helt plötsligt kom en liten svart smygandes också... (där fanns fem kattungar) och kvinnan vi var hos undrade om vi inte ville ha två stycken. Jag kollade på FF och såg svagheten lysa ur ögonen, han gillar nämligen svarta katter. Jag såg min chans!! Nu ska vi ha två katter!! :)
Som kvinnan där sa "är mamma i huset nöjd så är alla nöjda"

Om allt går som det ska så blir vi med två katter om ca två veckor!! Här är de små sötnosarna!! De är nu ca 10 veckor.

 


Nu blir det till att göra sig i ordning för feeest!! Ska till Malin om ett par timmar och huj vad vi ska ha kul!!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0