Muffinsbak

Gissa att det snöar!! Har kommit en hel del nu, Diezel försvann nästan i ett dike förut. Nej då, men det gick till magen i alla fall... Blåser snorkallt gör det också, vilket inte gör det till mitt favvoväder precis. Men snö och solsken älskar jag!! Ge mig vinter!!!! Nuu!!

Efter det första redaktionsmötet i dag känns det otroligt spännande att påbörja arbetet med Molkoms Tidning, både papper och för nätet! Jag o Diezel ska fira det i kväll med nybakta muffins a la Leila, dessa ska avnjutas till premiären av nya 90 210.

Gissa en sak till! Att jag är oerhört trött på moppar och bilar som ska köra ikapp utanför hos oss... Mopparna verkar dessutom tävla om vem som kan köra närmast mig och Diezel utan att vi hoppar ner i diket. Ni kan tänka er hur Diezel reagerar...ljudkänslig som han är blir han helt skräckslagen. Stackars liten.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0