Härliga tider!

Inflyttningsfesten gick alldeles för snabbt...många roliga människor med många fina presenter. Allt från spade o kratta till belgisk choklad (undrar om den var god?) Härligt att träffa pojkarna som jag inte träffat på urlänge, kom fram till att det måste varit i april senast... Får inte gå så länge tills nästa gång!!!

Celebert besök ända från Åmål fick vi också, av liten syster yster!!! Tror dansken missade henne...dansken ja, han låg mest o sov. Lite sliten kan man ju säga. Eller nåt.

Blir snart inflyttningsfest igen kan jag lova. Till kissemissarnas ära. Allt är nu klart, vi kan hämta dem efter den 25e november. Adoptionsansökan blev godkänd. Diezel kommer hata mig.

Ny vecka. Reportage. Intervju inbokad. Härliga tider!!! Jag säger som alla smarta: Maaaaaarocko!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0