Lite lugnare nu

Det har varit en händelserik helg... Äntligen har vi fått besked om huset, och om knappt två veckor flyttar vi!!! Helt otroligt underbart faktiskt! Så min födelsedag får spenderas bland lådor, men det gör inget för det är ju i nya huset iaf. :)

Månen i lördags vart väldigt lyckat! Du borde ut lite oftare tjejen!! Men vad hände egentligen? "Jag längtar efter min man..." Du är allt rolig du... :) Mycket trevligt folk ute var det!!!! :D

Ullared igår, varmt, mycket saker, bilder senare...

Kommentarer
Postat av: icka

ja tack för trevligt sällskap =)

får ta om det igen !!!!

sommaren e inte över ännu!!

har du inga bilder på huset så man får "glane" lite?

pöss å kram

2008-06-04 @ 13:12:22
URL: http://icka83.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0