Kan du gå på vattnet?

Tänk er att 'susa' fram på vattnet i en båt istället för att behöva sitta på en trång och svettig buss.
Föreställ er vinden blåsa lite lätt i håret, och ni ser fram emot en härlig fika med kompisarna. Eller så är ni på väg till jobbet och tänkte passa på att njuta lite av den friska luften det innebär att ta båten istället för bussen.
Det här är i sommar verklighet här i Karlstad. Vi har några båtlinjer som går Karlstad runt, jättemysigt!!
Jag har länge funderat på att ta en sväng, bara för att komma ut lite. Men mina tankar har nog ändrats lite nu. Igår när jag cyklade ner till stan såg jag nämligen en av båtarna, mitt ute på vattnet, med motorstopp!! :/ Tänk er då de som sitter där och har bråttom någonstans, de önskar säkert att de tagit bussen istället. Visst, bussen kan också gå sönder, men då kan du iaf kliva av och gå istället. Vad jag vet så är det bara en man som hittills lyckats att gå på vattnet.....
Näe jag tar nog cykel eller buss istället...

Operation övertalning pågår nu, det går väl mindre bra känns det som... Men jag tänker inte ge mig i första taget!!

Kommentarer
Postat av: icka

ne skam den som ger sig =P

kram

2008-06-26 @ 12:46:18

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0