Blod och lammkött...

Ja vissa perioder händer det mycket och vissa inget alls... :)

Festen i lördags var super!! Mycket blodigt prat, både med och utan kopp. Varma shots som uppskattades mer eller mindre av töserna...jag älskar iaf likör 43 med varm nyponsoppa och vispad grädde!!! Har ni inte prövat det så har ni verkligen missat nåt!!
Hjälpte en liten pôjk att komma in - den dagens goda gärning!! Grymt mycket folk gjorde att det var liiiite svårt att dansa så mkt. Tillbringade en stund på uteserveringen med mycket trevlig kock! Som blivit mycket mindre!! Gud vad du är duktig!! Önskar jag hade den viljan som du har...men vad händer med lammköttet?? Ja ja, kicka bort den där andra tjommen så du får fritt fram så blir det nog bra ska du se.

Söndagen ja...min fölseda... Den blev väl inte riktigt som vanligt. Visst, både mamma o pappa ringde faktiskt, men de kom inte för att gratta. Tur att jag har världens goaste FF...som iofs var ruskigt bakistrött hela dagen. (inte ens frukost på sängen fick jag...) Men en fin present bestående av en telefonkatalog!!!! (ni som klämde hade rätt) Som tur var fannd det något inuti...ett urklippt lönnfack med ett kuvert. Han är allt bra påhittig den där FF. :D
Åt mumsig mat (tack Ninette för receptet!) och myste på kvällen.

Igår var det full fart...buss till Molkom för att leta upp Folkhögskolan. Samhällskunskapsprov (jösses vad svårt) och två skrivuppgifter, följt av personlig intervju. Ja det gick väl rätt så bra, men man vet ju aldrig. Jag har iaf förstått att jag har noll koll vad gäller politikfrågor... :/ Får plugga lite mer skulle jag tro. Ska skicka in några arbetsprover idag, sen är det "bara" att vänta på besked om jag kommer in eller ej.... Journalist...en av mina drömmar kanske går i uppfyllelse. Frågan är väl bara varför jag har väntat så länge...
Husvisning i Molkom var det också, men det var verkligen inget för oss. Alldeles för dyrt för den låga standard det faktiskt var. Synd...

Idag är det massvis av ärenden på stan som gäller. Sen husvisning igen, denna gången i Vålberg. Hoppas på bättre lycka idag!!

Håller tummarna för sverige ikväll!!!!!!!!!!!! Go Zlatan!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0