sista grejen innan kvällspromenixen

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja ibland faktiskt, gör vi inte alla det? :)
Titta på dig själv i spegeln: Händer ju rätt ofta ja...
Gnälla:  Inte så värst hoppas jag.
Skrika: ibland när diezel tokar sig
Sova: mindre bra, skulle vilja sova mera
Ha ångest: ja tyvärr...
Skada dig själv med flit: iaf inte fysiskt
Ta mediciner du inte borde ta: Är ren just nu :)
Vilja dö: Har hänt ja, var dock länge sen nu
Drömma mardrömmar: Ja, i perioder
Drömma sexdrömmar: bara dagdrömmar! :) o de försöker jag uppfylla fortast möjligt
Ta droger: nej nej, "bara" alkohol...
Försöka vara annorlunda: nej det är jag av naturen HA HA
Klä dig i svart: rätt ofta ja
Gå till kyrkan: väldigt sällan
Gå i skolan: ja sen en vecka tillbaka
Röka: näe, det tror jag väl aldrig. det man inte minns har inte hänt!!
Ha sex: nej nej, inte jag inte. ska gifta mig först
Ljuga: brukar inte, men tyvärr har det hänt ett par ggr
Hata folk: ibland
Lita på folk: NEJ! har grymt svårt att få förtroende för ngn

VEM:
Saknar du:
 farmor
Vill du döda: ingen alls
Rörde dig sist: fredrik, eller räknas Diezel??
Vill du slå: ingen för tillfället
Kysste dig sist: kunde det ha varit FF tro?
Vill du kittla: Wilhelm
Kramade du sist: FF
Vill du prata med: Min far
Skrek du på sist: Diezel, stackarn
Vill du vara som:  paulin, finns ingen annan med sån moral o vishet
Sårade dig sist: ......
Vill du bli galet full med: helt klart liten lisa
Gjorde dig riktigt glad senast: FF o emelie
Fick du sms från senast: Patrik
Ringde dig senast: ngn med skyddat nr, men jag svarade inte!!
Är vackrast på jorden: ingen som helst aning...

HAR DU:

För många vänner:
vänner kan man aldrig få för många av!!
Förföljelsemani: nixus
Tvångstankar: typ att "måste hinna upp för den här trappan innan..." Ja rätt så ofta faktiskt
Någon annan psykisk sjukdom: inte som inte är övergående :D
Någon fysisk sjukdom: nageltrång ibland, räknas det?? :)
Någon skada: utslagen tand
Färgat håret: Hmm, tror det... rött, svart, blått, lila, rosa, mörkbrunt, jätteblondt... öö, ja det har jag
Brutit några ben: spricka i tån (fastnade i dammsugaren en gång)
Några piercingar: jupp jupp, i tungan
Egen dator: aa
Bra självförtroende: ja men självkänslan är i bott...
Kysst någon: tror det va
Haft sex: kanske en gång
Köpt kondomer: ja men inte förrän jag fyllt 30, var allergisk mot dem förr - på riktigt alltså
Tagit nakenbilder: inte utan underkläder
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja då
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: ett antal ggr
Dumpat någon: japp!!
Stulit någonting: ett halsband för lääänge sen på en marknad
Lämnat landet: som längst ett par månader i spanien
Tuttat eld på nått: ved
Gjort något olagligt: ja...

HUR:

Går du: sexigt, hur annars?? ;)
Svarar du i telefonen: oftast " ja de e Anna"
Fördriver du tiden: på bästa möjliga sätt
Mycket pengar har du: inte så värst mkt alls
Tjänar du pengar: jobbar inte just nu
Ofta diskar du: ibland när glasen tagit slut...gillar inte att diska!
Ofta städar du: ofta, det är kul
Många stör du dig på: en hel del
Ofta träffar du din familj: Mycket sällan

TROR DU:
Att du kommer bli något: ja, äldre
På gud: Ja.
På rymdvarelser: självklart, konstigt vore om vi var själva här...
Att folk tycker om dig: det hoppas jag iaf
På ett liv efter detta: ja
Att fiskar kan tänka: med vilken hjärna då??!!
Att du kommer leva länge: överlevde jag min 25årsdag kommer resten av livet gå som på en dans...eller var det 30??

Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaa va synd! :( aja.. den kanske dyker upp.. *vem vet*

Tusen tack!! Det har gått kalasbra!

vad hittar du på idag då ? kram

2008-01-14 @ 12:01:47
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Linda

Tur att du tog med hela

2008-01-14 @ 13:08:18

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0