regn igen...

Jag hatar vår svenska vinter!! Blir ju inte speciellt glad av att vakna till ljudet av regn mot rutan...
Kan ju lugnt säga att jag längtar till vår Sälenresa. Är "bara" lite mindre än tre månader kvar nu. :/

Diezel är hos sin gamla husse idag så det är så tyst o tomt här hemma. Har kollat på alpint mest hela dagen, gôtt för Byggmark med en andraplats. Synd om Larsson att han åkte ur, såg ju ut att ligga otroligt bra till annars. Nu blir det att se hur det går för våra tjejer i andra åket.

Ska snart åka till FFs mamma o fixa nå papper inför Sälenresan. Synd att det är så dåligt väder annars hade vi kunnat ta en långpromenad i skogen...

Pratade med syster liten förut. Hon ska få en egen lägenhet, underbart skönt för henne!! Skulle kolla på den vid två. Inflyttning var isf redan den 1 feb, härligt! Blir nog bra för henne detta tror jag.

Nä nu börjar andra åket...

Tjing!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0