För trött för sex?

Blev ingen koll på "det sägs att den blir större..."  för FF var visst på jobbet idag ändå.
Jag tycker inte om fredagar, för då är alltid någon såå trött. Det kan jag ju förstå efter en hel veckas jobb, men man är aldrig för trött för sex!!!! Det är iaf vad jag tycker!!
Samtidigt är fredagar mysiga för då kan vi äntligen umgås, något vi inte gör så värst mkt under veckorna...

Jag sitter o pysslar med lite korttillverkning nu, lovar att ni ska få se lite senare. Men nu ska jag göra en lyxig lunch: korv med bröd!! :)

Kommentarer
Postat av: MustaVeri

Hon är exakt fyra månader imorgon.
Tjusig vovve jag ser i headern här med :)

2008-02-01 @ 15:12:50
URL: http://mentalabuse.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0